Obchodní podmínky

Milý zákazníku,

tato chvíle je pro nás velmi významná. Naše produkty a služby tvoříme s láskou a Vy se chystáte jeden z nich zakoupit. Obchod je pro nás spolu-práce. Dlouhodobá a oboustranně prospěšná. Užitek, který získáváte s naším zbožím je pro nás velmi důležitý a přejeme si, aby pro vás znamenal spokojenost a naplnění naší vize. A tou je zjednodušit vám život. Přečtěte si prosím pozorně další řádky. Žijeme ve státě, kde platí právní pravidla pro podnikání a my je dodržujeme. A byť si v administrativě nelibujeme, tyto obchodní podmínky chrání vás i nás pro situace, kdyby došlo k neočekávaným událostem. Přejeme si ale, aby se tak nikdy nestalo a Vy jste se stali našimi nadšenými zákazníky, kteří s námi půjdou ještě mnoho let.

1) Základní ustanovení

Těmito obchodními podmínkami se řídí prodej a nákup zboží v elektronickém obchodě Lavmi provozovaném na adrese www.lavmi.cz.

Za provozování maloobchodu na adrese www.lavmi.cz odpovídá:

Kreativní prostor Lavmi, s.r.o.
Špálova 444/6
162 00 Praha 6

IČ: 248 40 629
DIČ: CZ248 40 629

lavmi@lavmi.cz

Provozovatel je plátce DPH.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Zákazník (spotřebitel) se zavazuje seznámit se s těmito obchodními podmínkami před tím, než si objedná vybrané zboží. Spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění kupní smlouvy s dodavatelem nejedná v rámci své podnikatelské činnosti. Dodavatel je provozovatel maloobchodu. Předmětem uzavírané kupní smlouvy mezi spotřebitelem a dodavatelem je závazek dodavatele dodat spotřebiteli objednané zboží a závazek spotřebitele objednané zboží převzít a zaplatit dodavateli dohodnutým způsobem dohodnutou cenu. V případě nepřevzetí (a nezaplacení v případě dobírky) objednaného zboží spotřebitelem je dodavatel oprávněn požadovat po spotřebiteli úhradu poštovného a poplatek 120 korun českých jakožto úhradu nákladů spojených s vyřízením objednávky. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, kterou zákazník (spotřebitel) uzavírá s prodávajícím (dodavatelem).

2) Objednávání

Nabízíme vám možnost pohodlného nákupu přímo z vašeho domova. Objednávat můžete 24 hodin denně prostřednictvím integrovaného nákupního košíku či emailu. Objednávka zaslaná prostřednictvím našeho elektronického obchodu je přijata standardně do 24 hodin, nejpozději vždy následující pracovní den (v případě zaslání objednávky v průběhu víkendu). Potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o expedování zboží budete rovněž informováni e-mailem. U některých objednávek (větší množství, dražší sortiment, apod.) vás kontaktujeme pro potvrzení objednávky telefonicky. Stornování objednávky je možné nejpozději do 3 hodin od okamžiku vytvoření objednávky. Storno je možné provést telefonicky nebo e-mailem, při stornování objednávky stačí uvést vaše jméno, číslo objednávky a emailovou adresu (v případě stornování telefonicky).

3) Expediční a dodací lhůty

Expedice probíhají pomocí různých spedičních společností.

Snažíme se držet většinu našeho sortimentu skladem. Zákazník má ve většině případů druhý či třetí pracovní den zboží doma (pokud vytvoří objednávku do 11:00 v pracovní den a následující den je také pracovní a zboží je placeno dobírkou). U každé položky je uvedena dostupnost zboží. Pokud by se stalo, že zboží momentálně není skladem, jsme povinni zákazníka ihned informovat o této skutečnosti a individuálně domluvit termín dodání.

Zákazník je emailem informován o expedici zboží. Pokud nebude zásilka doručena zákazníkovi následující pracovní den od dne expedice, je zákazník povinnen nás ihned kontaktovat a sdělit nám tuto skutečnost. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel a budeme postupovat standardně při vymáhání pohledávky za nevyzvednutou zásilku (viz výše). Pokud dojde k nevyzvednutí oné zásilky zákazníkem a zásilka nám bude přepravní společností vrácena nazpět, kontaktujeme zákazníka a individuálně řešíme tento problém.

4) Platební podmínky

a) Dobírkou - cenu zboží a doběrečné uhradíte při dodání. 
b) Převodem na účet - celkovou sumu za zboží a poštovné zašlete na bankovní účet:
číslo účtu: 2200347411/2010
banka: FIO banka, a.s.
variabilní symbol: Jako variabilní symbol prosím uveďte číslo vaší objednávky.
konstatní symbol: 0008

5) Poštovné a balné v ČR

Zboží bude na vaši adresu zasláno. K celkové sumě za zboží vám bude účtováno poštovné vč. 21% DPH.
Obyčejné poštovné: BALÍK do 30kg 150 Kč
Platí pro dodání zboží v rámci ČR. 
V případě dotazů nebo nejasností nás kontaktujte na tel. 230 234 976.
Standardně expedujeme zásilky do 30 kg. V případě větší objednávky nás prosím kontaktujte a my pro vás rádi zařídíme individuální přepravu.

6) Záruky - reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti po individuální dohodě s vámi v souladu s platným právním řádem České republiky. Zákazník je povinen prohlédnout zboží dodané prodávajícím bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zboží, je zákazník povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zboží za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodné události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva, nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno. Před prvním použitím zboží je zákazník povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V případě nesprávného používání zboží nese odpovědnost zákazník. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním, ani na vady, na které byl zákazník předem upozorněn. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací po převzetí zboží. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku. Na vady způsobené neodborným zacházením se záruka nevztahuje. Reklamační řád se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno u provozovatele internetového obchodu – www.lavmi.cz, nebo na některé z poboček provozovatele. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.

7) Vrácení zboží

Nakupováním v našem online obchodě nepodstupujete žádné riziko. Jste oprávněni zakoupené zboží bez udání důvodu vrátit zpět do 30 dnů od převzetí zboží. Spotřebitel je v tomto případě povinen vrátit nepoužité, nepoškozené a kompletní zboží v původním obalu a s originálním dokladem o koupi. Spotřebitel je povinen doručit zboží prodávajícímu. Náklady na dopravu hradí spotřebitel. Po splnění těchto podmínek bude spotřebiteli vrácena kupní cena zboží.

Pokud se chcete ujistit v barevnosti a kvalitě, doporučujeme zakoupit vzorek tapety.

Výjimku tvoří zboží na objednávku, které se vyrábí až po zaplacení. Například Obrazové tapety. Toto zboží nelze vrátit ani vyměnit za jiné. Vyměnit či vrátit ho můžete pouze v případě vady či jeho doručení po termínu.

8) Informace poskytované spotřebiteli na základě zákona 40/1964 Sb. (Občanského zákoníku)

Dle § 53:
ad. a) Kreativní prostor Lavmi, s.r.o., IČ: 248 40 629, DIČ: CZ248 40 629, Špálova 444/6, 162 00 Praha 6
ad b a c) Zboží, charakteristika a ceny zboží jsou u jednotlivých nabízených položek.
ad d) Ceny zboží uvedené v elektronickém obchodě jsou vždy ceny pro koncového spotřebitele a bez jakýchkoliv dalších skrytých poplatků kromě nákladů na dodání. Náklady na dodání jsou v obchodních podmínkách a také v části "Pokladna".
ad e a f) Způsob dopravy a úhrady si zákazník zvolí při nákupu v části "Pokladna," kde se rovněž dozví celkovou výši nákladů na dodání. Výše poštovného a balného je rovněž uvedena v obchodních podmínkách.
ad g) Dle § 53. odst. 6 má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění při použití prostředků komunikace na dálku.
ad h) Neúčtujeme žádné poplatky při použití prostředků komunikace na dálku.
ad h) Naše nabídka platí po dobu aktivního připojení k www.lavmi.cz a doby potřebné k doručení objednávky prostřednictvím nástrojů www.lavmi.cz.

9) Ostatní ustanovení

Kupující – spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz

Veškeré údaje zveřejněné na webových stránkách prodávajícího jsou chráněny příslušnými právními předpisy. Tato ochrana se může dotýkat i práv jiných osob. Údaje zveřejněné na webových stránkách prodávajícího nesmějí být bez jeho souhlasu nebo souhlasu držitele autorských práv jakkoli dále kopírovány a zpřístupňovány třetím osobám. Prodávající neručí za věcnou správnost všech údajů zveřejněných na jeho webových stránkách a upozorňuje, že tyto údaje nejsou v žádném případě doporučením pro využití nabízeného zboží pro specifický účel použití zamýšlený zákazníkem. Prodávající je oprávněn měnit obsah svých webových stránek jakož i sortiment nabízeného zboží a jejich ceny. Prodávající je oprávněn měnit obsah těchto obchodních podmínek, změna obchodních podmínek se nevztahuje na již uzavřené kupní smlouvy.

Cz Sk En De